Op til 60% rabat!

Vælg frit fra hele butikken - ALLE PRODUKTER INKLUDERET I BULKRABATET

Ofte stillede spørgsmål

Skal jeg registrere mig

Nej, men du er velkommen til at tilmelde dig vores nyhedsbrev, så du kan få opdateringer om nye trends, mode og tilbud, og du får en mail hver gang vi får lanceret en ny serie solbriller til sæsonen.

Er det sikkert at købe solbriller online?

Ja. Vi bruger sikre transcationer med den nyeste SSL-teknologi. På den måde forbliver al information mellem dig, Brillz og betalingsgateways (som PayPal) krypteret og sikker. Vi gør vores bedste for at sikre, at dine oplysninger altid er sikre, når du køber fra os

Hvilken kvalitet får jeg på solbriller fra Brillz?

Alle solbriller i vores butik er nikkelfrie og testede for at minimere risikoen for allergiske reaktioner. Linserne har beskyttelse mod UV-stråling og er produceret med den højeste kvalitet, der er muligt i tankerne.

Hvad er mine forbrugerrettigheder?

Vi følger de retningslinjer, der er bevist fra regionale, nationale og europæiske myndigheder.

Er der nogen skjulte omkostninger?

Nej, du får det, du betaler for, og du betaler ikke for mere, end du får. Se på din ordre før kassen, eller ordrebekræftelse for specifikation.

Hvornår får jeg min ordre?

I de fleste tilfælde får du dine solbriller inden for 2-10 dage afhængigt af mail-transportøren og hvilken dag i ugen du bestilte.

Kan jeg foretage ændringer i min ordre efter at have modtaget ordrebekræftelsen?

Ja, vi kan foretage ændringer i din ordre som adresse, navn, produkt og lignende. Bemærk, at vi ikke kan ændre ændringer, når ordren sendes. Kontakt os så snart du kan

Jeg har placeret min ordre, men har ikke modtaget nogen ordrebekræftelse?

Så snart du har placeret din ordre, sendes en bekræftelse automatisk til din registrerede e-mail.

Hvis du af en eller anden grund ikke har modtaget en ordrebekræftelse, kan det skyldes, at du har registreret en forkert e-mail-adresse. Nogle e-mail-klienter kan filtrere e-mails til spam eller uønsket post. Tjek dette først.

Hvis du stadig ikke kan finde ordrebekræftelsen, så kontakt os. Hvis du slet ordrebekræftelsen ved en fejltagelse, kan du også kontakte os, og vi vil sende dig en ny kopi

Dette betyder ganske enkelt, at vi behandler din ordre, og du kan forvente, at den sendes meget snart.

Jeg er en ny kunde, hvordan bestiller jeg?

1) Vælg mellem vores produkter og klik på "Læg ​​i kurv".

2) Når de ønskede produkter tilføjes, skal du klikke på kurvikonet i øverste højre hjørne (dette kan være anderledes afhængigt af den enhed, du bruger).

3) Udfyld din inforamtion, og vælg betalingsmulighed (kort eller Paypal).

4) Betal.

5.) Du får en ordrebekræftelse i din e-mail.

Jeg får en fejlmeddelelse, når jeg prøver at betale i kassen?

Vi sagsøger sikre og sikre betalingsportaler. Hvis nogle af disse seriver er nede, af en eller anden grund, kan det være fordi de (dvs. Visa eller MasterCard) opdaterer tjenesten,

Hvor meget er leveringsomkostningerne

Dette ses let i kurven eller kassen.

Kan du sende til en anden adresse end min private adresse?


Ja, det er ikke noget problem at få ordren sendt, uanset hvor du vil.

Hvis du vil have os til at sende ordren direkte til fx. din arbejdsadresse, du skriver bare disse tilføjelser på kassen siden.

Hvilken type emballage bruger du?

Vi bruger altid pakking, der sikrer, at din ordre ikke skades fra det sted, vi sender den, indtil du modtager den.

Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme på leveringstidspunktet?

Hvis din ordre passer til postkassen, behøver du ikke være hjemme for at modtage den. Hvis ordren ikke passer til din postkasse, sendes den til det nærmeste afhentningssted

Kan jeg overvåge min ordrelevering?

Ja, på ordrer af en bestemt størrelse kan du. For mindre ordrer (under 10) kan du desværre ikke spore din ordre.

Jeg har ikke modtaget min ordre?

I de fleste tilfælde kan du forvente, at ordren leveres inden for 10 dage og nogle gange længere. Kontakt os, hvis du har spørgsmål.

Andre grunde:

- Forkert navn angivet på ordrens punkt.
- Utilstrækkelige adresseoplysninger.

Jeg har ikke modtaget alt det, jeg bestilte?

Hvis nogle varer mangler, så kontakt os straks.

Mine solbriller er brudt, hvad kan jeg gøre?

Er det noget galt med de solbriller, du bestilte? Kontakt os så hurtigt som muligt og angiv fotos, hvis du kan.

Kan jeg få en refusion?

Nogle gange ja, og nogle gange nej. Det afhænger af situationen og grunden til, at du ønsker en refusion. Kontakt os og angiv din årsag til refusion. Vi kommer i kontakt med dig så hurtigt som muligt. Af andre årsager end dem, der er anført i vores vilkår (som beskadigede varer osv.), Accepterer vi kun returneringer, hvor varerne er ubrugte og uåbnede

Jeg bestilte forkerte solbriller, kan jeg bytte?

Ja, hvis du ønsker at bytte, så kontakt os.

Er dine produkter originale?

Ja, selvfølgelig, alle produkter i vores butik er 100% originale. Vi får vores solbriller direkte fra producenten eller godkendte leverandører.

Hvem er ejeren af ​​Brillz?

Brillz ejes af Chasing Rainbows AS

Kan jeg ringe til dig?

Vi foretrækker, at du send os en mail. Vi svarer dig inden for 24 timer.

Kan jeg skrive til dig?

Ja, gå til vores kontaktside for mere information. Angiv dit ordrenummer, så vi kan hjælpe dig effektivt.

Hvad er din adresse?

Vores adresse er: Brillz, c / o Chasing Rainbows AS, Rigedalen 55 no.2, 4624 Kristiansand S, Norge.

Solbriller