Op til 60% rabat!

Vælg frit fra hele butikken - ALLE PRODUKTER INKLUDERET I BULKRABATET

Returnering

Returnering

Vi følger direktiv fra EU der sikrer de europæiske forbrugerrettigheder.

I det følgende skal du fortryde dit køb inden for 14 dage efter købsdatoen, men du skal selv bære omkostningerne ved returnering. Det eller de returnerede varer skal være i samme tilstand, som da du modtog varerne (dvs. ubrugte), og varerne skal returneres med varerne i deres originale emballage. Hvis du er i tvivl, bedes du kontakte os. Yderligere, hvis du ikke modtager ordren inden for 30 dage, kan du kontakte os for at blive enige om et nyt ankomsttidspunkt, og hvis vi stadig ikke leverer, har du ret til at annullere ordren.

Andre klager

Hvis du har nogen klager over varer, du bestilte hos os, for eksempel hvis varen blev brudt, da du modtog den, skal du kontakte os så hurtigt som muligt. Klagen skal sendes, så snart du kan se skaden eller fejlen.

Hvis det viser sig at være en vare, du har købt online defekt eller ej som annonceret, har du de samme juridiske rettigheder, som hvis du havde købt det personligt i en butik.

I henhold til EU-regler antages enhver fejl, der bliver synlig inden for seks måneder efter levering af varerne, at have eksisteret på leveringstidspunktet. Vi kan først tilbyde forbrugeren en reparation eller udskiftning, men hvis dette ikke er muligt eller viser sig at være utilfredsstillende, kan du derefter forsøge at opsige kontrakten og bede om en fuld refusion. Restitutioner skal behandles inden for 30 dage.

Vi forbliver ansvarlige over for forbrugeren for eventuelle fejl, der bliver synlige inden for to år efter købet - men hvis en fejl opstår efter den første seks måneders periode allerede er gået, kan du blive bedt om at bevise, at fejlen ikke var forårsaget af misbrug.

Under alle omstændigheder skal du tage et foto af den beskadigede vare og kontakte os så hurtigt som muligt.

Solbriller